Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШквир, Оксана-
dc.contributor.authorКазакова, Наталія-
dc.date.accessioned2024-05-01T07:38:56Z-
dc.date.available2024-05-01T07:38:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШквир, Оксана. Акмеологічний підхід до ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Шквир, Н. Казакова // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3176-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на необхідності оновлення системи ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах акмеологічного підходу. Уточнено сутність понять “акмеологія”,“акмеологічний підхід”. Розкрито особливості ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів з позиції акмеологічного підходу. Визначено внутрішні і зовнішні чинники досягнення майбутніми вчителями особистісного і професійного акме на кожному етапі підготовки. Наголошено на необхідності перезавантаження методичного інструментарію викладачів ЗВО акмеологічними способами навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectрівні освітиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk_UA
dc.subjectступенева підготовкаuk_UA
dc.subjectакмеологіяuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.titleАкмеологічний підхід до ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230535-Текст статті-526404-1-10-20210504.pdf576,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.