Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалінін, Вадим-
dc.contributor.authorКалініна, Лариса-
dc.date.accessioned2024-05-01T11:45:01Z-
dc.date.available2024-05-01T11:45:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКалінін, Вадим. Метод геометричних фігур як засіб розвитку критичного мислення старшокласників / В. Калінін, Л. Калініна // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 75-80. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду формуванню одного з ключових умінь XXI ст. – вміння критичного мислення.На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної літератури, що стосується розглянутого нами питання,у статті представлені основні характерні риси цього виду мислення, визначені цілі і завдання формуваннякритичного мислення у старшій школі. Також стверджується, що вікові особливості учнів старшої школи,їх мовленнєвий досвід та достатній мовний інвентар свідчать про можливості формування вмінь критичногомислення.Автори пропонують метод геометричних фігур як засіб формування критичного мислення,обґрунтовуючи використання кожної геометричної фігури, виходячи з певного вміння цього типу мислення,яке та чи інша фігура формує.Використання деяких геометричних фігур як засобу формування критичного мислення старшокласниківє авторськими, адаптованими та зміненими варіантами вже використовуваних технологій.Проведене дослідження підтверджує, що використання геометричних фігур викликає інтерес в учнів,мотивує їх до пошуку альтернативних розв’язків проблеми, і призводить до прийняття самостійних рішень.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectквадратuk_UA
dc.subjectкола, що перетинаютьсяuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectучні старшої школиuk_UA
dc.subjectгеометричні фігури, шестикутний методuk_UA
dc.subjectпроблемний кубuk_UA
dc.subjectтрикутникuk_UA
dc.titleМетод геометричних фігур як засіб розвитку критичного мислення старшокласниківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
226908-Текст статті-526262-1-10-20210503.pdf816,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.