Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалінка, Олена-
dc.date.accessioned2021-12-08T15:00:36Z-
dc.date.available2021-12-08T15:00:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМалінка, Олена. Використання рекламних текстів у навчанні іноземної мови / О. Малінка // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 64-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/319-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на сучасних тенденціях у методиці навчання студентів іноземних мов, а саме на використанні рекламних текстів. Визначається роль реклами у житті суспільства, аналізуються основні складові успішного рекламного тексту, а також мовні засоби, що використовуються з метою підвищення його ефективності. Також в статті наводяться приклади того, як рекламні тексти можуть бути застосовані в процесі викладання іноземної мови та наводяться аргументи на користь використання цього типу текстів у вищезазначеній сфері.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectнавчання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламні текстиuk_UA
dc.titleВикористання рекламних текстів у навчанні іноземної мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126828-Олена Малінка-270868-1-10-20180325.pdf245,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.