Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРучкіна, Маріанна-
dc.date.accessioned2021-12-08T15:13:45Z-
dc.date.available2021-12-08T15:13:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРучкіна, Маріанна. Деякі аспекти оцінювання діяльності навчальних закладів / М. Ручкіна // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 68-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/320-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано нормативно-правову базу щодо оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Охарактеризовано форми оцінювання діяльності навчального закладу: атестація, експертиза, моніторинг, інституційний аудит, самоаналіз діяльності, експертне оцінювання. Представлено результати пілотного опитування щодо використання різних форм оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу та виявлено ряд завдань, що необхідно зробити задля покращення системи оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectатестаціяuk_UA
dc.subjectінституційний аудитuk_UA
dc.subjectекспертизаuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectсамоаналізuk_UA
dc.subjectекспертне оцінюванняuk_UA
dc.titleДеякі аспекти оцінювання діяльності навчальних закладівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126830-Маріанна Ручкіна-270874-1-10-20180325.pdf305,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.