Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/327
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чайка, Мирослава | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:35:50Z | - |
dc.date.available | 2021-12-09T08:35:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Чайка, Мирослава. До питання мок'юментарі, як жанру кінематографу / М. Чайка // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 105-109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/327 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одному з найактуальніших на сьогодні кіно- та тележанрів – мок’юментарі, безпосередньо його розвитку та зразкам у кінематографі і на телебаченні. Досліджено емоційність та інтелектуальність кінематографу на прикладі кінематографічного і телевізійного жанру мок’юментарі (псевдо документальних фільмів). В роботі постулюється та доводиться ігрова природа мок’юментарі та наявність у ньому базових ігрових засад, властивих як мистецтву загалом, так і кінематографу зокрема, проаналізовано причини виникнення психології обману і властивості гри в мистецтві. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | кінематограф | uk_UA |
dc.subject | телебачення | uk_UA |
dc.subject | фільм | uk_UA |
dc.subject | мок’юментарі | uk_UA |
dc.subject | псевдо-документалістика | uk_UA |
dc.subject | містифікація | uk_UA |
dc.title | До питання мок'юментарі, як жанру кінематографу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126957-Мирослава Чайка-271126-1-10-20180326.pdf | 232,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.