Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧайка, Мирослава-
dc.date.accessioned2021-12-09T08:35:50Z-
dc.date.available2021-12-09T08:35:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧайка, Мирослава. До питання мок'юментарі, як жанру кінематографу / М. Чайка // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 105-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/327-
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з найактуальніших на сьогодні кіно- та тележанрів – мок’юментарі, безпосередньо його розвитку та зразкам у кінематографі і на телебаченні. Досліджено емоційність та інтелектуальність кінематографу на прикладі кінематографічного і телевізійного жанру мок’юментарі (псевдо документальних фільмів). В роботі постулюється та доводиться ігрова природа мок’юментарі та наявність у ньому базових ігрових засад, властивих як мистецтву загалом, так і кінематографу зокрема, проаналізовано причини виникнення психології обману і властивості гри в мистецтві.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectкінематографuk_UA
dc.subjectтелебаченняuk_UA
dc.subjectфільмuk_UA
dc.subjectмок’юментаріuk_UA
dc.subjectпсевдо-документалістикаuk_UA
dc.subjectмістифікаціяuk_UA
dc.titleДо питання мок'юментарі, як жанру кінематографуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126957-Мирослава Чайка-271126-1-10-20180326.pdf232,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.