Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБровко, Катерина-
dc.contributor.authorДурдас, Алла-
dc.contributor.authorСопова, Дана-
dc.date.accessioned2021-12-09T09:22:42Z-
dc.date.available2021-12-09T09:22:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБровко, Катерина. Е-середовище як складова корпоративної культури в університетах французької республіки / К. Бровко, А. Дурдас, Д. Сопова. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 133-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/332-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості та закономірності функціонування Е-середовища як складової корпоративної культури університетів Французької Республіки. Визначено сутність понять “корпоративна культура”, “корпоративна культура університету”, “Е-середовище”, “академічна чесність”. Виокремлено академічну чесність та інші складові елементи корпоративної культури університету. Охарактеризовано місце та роль Е-середовища у формуванні корпоративної культури університетів Франції. Представлено інформацію щодо електронних платформ навчання, які використовуються в університетах Франції.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectакадемічна чесністьuk_UA
dc.subjectЕ-середовищеuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectФранцузька Республікаuk_UA
dc.titleЕ-середовище як складова корпоративної культури в університетах французької республікиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126962-Катерина Бровко, Алла Дурдас, Дана Сопова-271136-1-10-20180326.pdf232,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.