Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛеснянська-Дощак, Аліна-
dc.date.accessioned2021-12-09T09:27:03Z-
dc.date.available2021-12-09T09:27:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛеснянська-Дощак, Аліна. Основні поняття міжкультурного підходу у франкомовному науковому дискурсі / А. Леснянська-Дощак // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 137-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/333-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано історичне підґрунтя появи мультикультурних та міжкультурних підходів на міжнародному рівні. Проаналізовано поняття міжкультурного підходу в умовах виховної та навчальної діяльності франкомовного простору. Охарактеризовано основні функції міжкультурної освіти такі як: налагодження соціальних зв’язків між представниками різних мов та культур, забезпечення миру і стабільності в сучасному суспільстві, пропагування моральних правил людського співіснування та збагачення однієї культури творчими здобутками іншої. З’ясовано відмінності між термінами “мультикультурний” і “міжкультурний”, їх переваги і недоліки. Розкрито нерозривний зв’язок мультикультурного підходу з міжкультурним в сучасній європейській освіті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectмультикультурнийuk_UA
dc.subjectміжкультурнийuk_UA
dc.subjectінтеркультурнийuk_UA
dc.subjectтранскультурнийuk_UA
dc.subjectполікультурна освітаuk_UA
dc.subjectміжкультурна освітаuk_UA
dc.titleОсновні поняття міжкультурного підходу у франкомовному науковому дискурсіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126963-Аліна Леснянська-Дощак-271138-1-10-20180326.pdf246,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.