Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнєєва, Ірина-
dc.date.accessioned2024-08-13T09:01:12Z-
dc.date.available2024-08-13T09:01:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKornieieva, Iryna. Psychological and linguistic features of future specialists in fashion industry = Корнєєва Ірина. Психологічні та лінгвістичні особливості професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх фахівців з індустрії моди / I. Kornieieva // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 145-149. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3383-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується проблема володіння знаннями та вміннями професійного монологічного мовлення майбутніх фахівців індустрії моди в Україні. Мета дослідження полягає у визначенні психологічних та лінгвістичних особливостей професійно-орієнтованого монологічного мовлення таких фахівців. Для реалізації мети авторкою використано такі методи дослідження: теоретичні – загальнонаукові (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація) та конкретно-наукові (термінологічного аналізу, за допомогою якого розкрито сутність ключових понять пропонованої наукової розвідки; структурно-логічного аналізу, спрямований на виявлення концептуальних основ англомовного навчання фахівців індустрії моди. Результати дослідження демонструють уточнення понять “монолог” та “професійно-орієнтоване монологічне мовлення”. Визначено психологічні та лінгвістичні особливості професійно орієнтованого монологічного мовлення фахівців індустрії моди. Представлено розрізнення професійно оформленого монологу-повідомлення та професійно спрямованого монологу-опису. У цій статті зазначено, що два типи монологу (монолог-повідомленні та монолог-опис) є ключовими для говоріння майбутніх фахівців індустрії моди. Здійснено аналіз досліджень сучасних науковців щодо монологічного та професійно-орієнтованого монологічного мовлення. Окреслено визначення монологу-повідомлення та монологу-опису відповідно до інтенції майбутніх фахівців індустрії моди. Визначено структурний рівень їхнього монологічного мовлення та описано лінгвістичні особливості таких монологів. У роботі розглянуті психологічні характеристики мовлення фахівців індустрії моди, відповідно до кому-нікативного наміру: вмотивованість, зверненість, односпрямованість, зв’язність, інтенціональність, інформативність, тематичність, контекстуальність, ситуативність, модальність, відносна безперервність, плановість, послідовність, логічність. Серед лінгвістичних особливостей визначених монологів відзначаємо відносну повноту і завершеність речень, їхню складність і різноструктурність, складний синтаксис, обмежене використання речень-еліпсів, зв’язність. Продискутовано, що професійно-орієнтоване монологічне мовлення – це спеціально організована форма усного мовлення, публічний виступ, у якому оратор відтворює знання професійного характеру з метою впливу на аудиторію.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectнаціональна політикаuk_UA
dc.subjectвибориuk_UA
dc.subjectДрогобицький повітuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.titleПсихологічні та лінгвістичні особливості професійно орієнтованого монологічного мовлення майбутніх фахівців з індустрії модиuk_UA
dc.title.alternativesychological and linguistic features of future specialists in fashion industryuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291086-Текст статті-674659-1-10-20231201.pdf542,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.