Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3385
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паньок, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Левченко, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-13T10:15:20Z | - |
dc.date.available | 2024-08-13T10:15:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Паньок, Тетяна. Вивчення петриківського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школі / Т. Паньок, А. Левченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - C. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3385 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентується увага на важливості збереження та відновлення петриківського розпису як складової нематеріальної культурної спадщини українців. Розглядаються загальні питання методики викладання петриків-ського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школі. Деталізовано застосування методів на прикладі навчання основних технік петриківського декоративного розпису з визначенням його особливостей. Розкрито як поетапне опанування методики петриківського розпису впливає на якість та успішність виконання власних композицій. Доведено, що учні, які систематично копіювали і використовували традиційну для Петриківки техніку відтворення орнаментів, продемонстрували вищу якість виконання розписів порівняно з тими, хто цього не зробив. Копіювання та вивчення традиційних елементів розпису сприяло кращому розумінню структури і композиції в петриківському стилі. Поступове вдосконалення техніки розпису, поєднання різних методик і експериментування з кольорами сприяло більш глибокому розумовому процесу створення розпису та розвитку власної творчості. Зазначені фактори підтверджують важливість вивчення та вдосконалення традиційних технік у петриківському розписі, а також поетапного набуття навичок. Результати експерименту вказують на те, що означений підхід копіювання і багаторазового повторення елементів поліпшує якість та успішність виконання розписів учнями, а також стимулює розвиток їхньої творчості в цьому мистецькому напрямі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | самовираження | uk_UA |
dc.subject | петриківський розпис | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | техніка виконання розпису | uk_UA |
dc.subject | традиційність | uk_UA |
dc.title | Вивчення петриківського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
291095-Текст статті-674676-1-10-20231201.pdf | 679,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.