Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаньок, Тетяна-
dc.contributor.authorЛевченко, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-08-13T10:15:20Z-
dc.date.available2024-08-13T10:15:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПаньок, Тетяна. Вивчення петриківського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школі / Т. Паньок, А. Левченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - C. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3385-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на важливості збереження та відновлення петриківського розпису як складової нематеріальної культурної спадщини українців. Розглядаються загальні питання методики викладання петриків-ського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школі. Деталізовано застосування методів на прикладі навчання основних технік петриківського декоративного розпису з визначенням його особливостей. Розкрито як поетапне опанування методики петриківського розпису впливає на якість та успішність виконання власних композицій. Доведено, що учні, які систематично копіювали і використовували традиційну для Петриківки техніку відтворення орнаментів, продемонстрували вищу якість виконання розписів порівняно з тими, хто цього не зробив. Копіювання та вивчення традиційних елементів розпису сприяло кращому розумінню структури і композиції в петриківському стилі. Поступове вдосконалення техніки розпису, поєднання різних методик і експериментування з кольорами сприяло більш глибокому розумовому процесу створення розпису та розвитку власної творчості. Зазначені фактори підтверджують важливість вивчення та вдосконалення традиційних технік у петриківському розписі, а також поетапного набуття навичок. Результати експерименту вказують на те, що означений підхід копіювання і багаторазового повторення елементів поліпшує якість та успішність виконання розписів учнями, а також стимулює розвиток їхньої творчості в цьому мистецькому напрямі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectсамовираженняuk_UA
dc.subjectпетриківський розписuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectтехніка виконання розписуuk_UA
dc.subjectтрадиційністьuk_UA
dc.titleВивчення петриківського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291095-Текст статті-674676-1-10-20231201.pdf679,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.