Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфонченко, Марина-
dc.date.accessioned2024-08-13T10:37:58Z-
dc.date.available2024-08-13T10:37:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАфонченко, Марина. Використання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентності / М. Афонченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 160-167. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3388-
dc.description.abstractУ статті досліджено питання особливостей використання у підготовці вчителів педагогічних задач. Проаналізовано праці, що висвітлюють, як педагогічні задачі пов’язані із педагогічним мисленням, педагогічною майстерністю та педагогічною технологією. Досліджено, які класифікації педагогічних задач існують на сьогодні та складено власну класифікацію педагогічних задач за їхніми функціями, а також додано характеристику кожного виду задач та наведено їх приклади. Проведено дослідження із використання задач для студентів другого курсу у процесі їхньої підготовки до розвитку в учнів соціальної компетентності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні задачіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвчителі іноземної мовиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleВикористання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291073-Текст статті-674656-1-10-20231201.pdf543,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.