Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3388
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Афонченко, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-13T10:37:58Z | - |
dc.date.available | 2024-08-13T10:37:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Афонченко, Марина. Використання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентності / М. Афонченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 160-167. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3388 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено питання особливостей використання у підготовці вчителів педагогічних задач. Проаналізовано праці, що висвітлюють, як педагогічні задачі пов’язані із педагогічним мисленням, педагогічною майстерністю та педагогічною технологією. Досліджено, які класифікації педагогічних задач існують на сьогодні та складено власну класифікацію педагогічних задач за їхніми функціями, а також додано характеристику кожного виду задач та наведено їх приклади. Проведено дослідження із використання задач для студентів другого курсу у процесі їхньої підготовки до розвитку в учнів соціальної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | соціальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні задачі | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вчителі іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Використання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
291073-Текст статті-674656-1-10-20231201.pdf | 543,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.