Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоцелуйко, Андрій-
dc.date.accessioned2024-08-13T11:27:38Z-
dc.date.available2024-08-13T11:27:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПоцелуйко, Андрій. Виховна та психологічна роль сакральної музики крізь призму моноголосної літургії Йоана Златоустого з Перемишльського рукопису середини XVII ст. / А. Поцелуйко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 124-128. - Бібліогр. в кінці ст.(14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3389-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні засади виховної та духовно-розвивальної функції сакральної музики шляхом аналізу музичних форм літургійного твору. З’ясовано, що у моноголосній Літургії Йоана Златоустого з Перемишльського рукопису середини XVII ст. прослідковуються певні структурні особливості, які приводять до катарсистичної розв’язки. Розкрито поняття катарсису та його роль у вихованні особистості, а також вплив на свідомість. Зокрема, виявлено, що найбільш мелодично сформованою є перша частина літургії, яка досягає катарсистичної музично-словесної кульмінації. Наголошено, що катарсис є універсальним чинником духовного вдосконалення та педагогічно-виховних практик.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсакральна музикаuk_UA
dc.subjectслова-символиuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectкатарсисuk_UA
dc.subjectлітургіяuk_UA
dc.titleВиховна та психологічна роль сакральної музики крізь призму моноголосної літургії Йоана Златоустого з Перемишльського рукопису середини XVII ст.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
286694-Текст статті-674663-1-10-20231201 (1).pdf546,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.