Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3394
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Олена | - |
dc.contributor.author | Алєксєєва, Ганна | - |
dc.contributor.author | Горбатюк, Лариса | - |
dc.contributor.author | Антоненко, Олександр | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Овсянніков, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-14T08:22:28Z | - |
dc.date.available | 2024-08-14T08:22:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Із досвіду : розвиток інформатичних компетенцій школярів початкової школи з використанням методу проєктів на уроках інформатики / О. Бондаренко, Г. Алєксєєва, Л. Горбатюк та ін. // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 97-103. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3394 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано державний стандарт початкової освіти, типові освітні програми та науково-методична література з пропонованого дослідження. Додатково стаття включає аналіз методу проєктів, його видів та ролі у діяльності учнів. На прикладі проєктної діяльності вчителя інформатики початкової школи демонструються отримані результати. В процесі дослідження використовувалися такі методи, як аналіз та порівняльний аналіз наукової літератури. Практичне значення роботи полягає у можливості використання її матеріалів для проведення пробних уроків, під час переддипломної практики та безпосередньо під час роботи вчителя у початкових класах. Автори висловлюють намір виявити позитивний вплив вказаного методу на навчальний процес, розкрити мож-ливості його застосування та надати педагогам практичні рекомендації щодо ефективного впровадження цього методу в навчальний процес. Також стаття спрямована на підвищення інтересу школярів до предмету та розвиток їхніх ключових навичок у галузі інформатики. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | педагогічні методи | uk_UA |
dc.subject | метод проєктів | uk_UA |
dc.subject | інформатичні компетенції | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | уроки інформатики | uk_UA |
dc.title | Із досвіду : розвиток інформатичних компетенцій школярів початкової школи з використанням методу проєктів на уроках інформатики | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
291102-Текст статті-674670-1-10-20231201.pdf | 2,52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.