Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безсонова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T12:49:18Z | - |
dc.date.available | 2021-12-09T12:49:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Безсонова, Ольга. Типологічні характеристики до портрета педагога-наставника молодих вихователів / О. Безсонова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 26-37. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339 | - |
dc.description.abstract | Передавання молодим педагогам знань, навичок і досвіду відіграє важливу роль у забезпеченні ефективності функціонування сучасних закладів освіти, сприяючи якісній реалізації їх завдань та функцій. Саме педагог-наставник забезпечує професійний розвиток молодих педагогів в умовах робочого місця. У статті розглянуто структурні складові особистості педагога-наставника, які визначають ефективне здійснення наставницької діяльності, на основі чого було побудовано особистісно-професійний портрет педагога-наставника. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | портрет наставника | uk_UA |
dc.subject | професійні цінності | uk_UA |
dc.subject | якості особистості | uk_UA |
dc.subject | авторитет педагога | uk_UA |
dc.title | Типологічні характеристики до портрета педагога-наставника молодих вихователів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бессщновастатті-273137-1-10-20180404.pdf | 356,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.