Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезсонова, Ольга-
dc.date.accessioned2021-12-09T12:49:18Z-
dc.date.available2021-12-09T12:49:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБезсонова, Ольга. Типологічні характеристики до портрета педагога-наставника молодих вихователів / О. Безсонова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 26-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339-
dc.description.abstractПередавання молодим педагогам знань, навичок і досвіду відіграє важливу роль у забезпеченні ефективності функціонування сучасних закладів освіти, сприяючи якісній реалізації їх завдань та функцій. Саме педагог-наставник забезпечує професійний розвиток молодих педагогів в умовах робочого місця. У статті розглянуто структурні складові особистості педагога-наставника, які визначають ефективне здійснення наставницької діяльності, на основі чого було побудовано особистісно-професійний портрет педагога-наставника.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпортрет наставникаuk_UA
dc.subjectпрофесійні цінностіuk_UA
dc.subjectякості особистостіuk_UA
dc.subjectавторитет педагогаuk_UA
dc.titleТипологічні характеристики до портрета педагога-наставника молодих вихователівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бессщновастатті-273137-1-10-20180404.pdf356,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.