Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Олена-
dc.contributor.authorCиневич, Інна-
dc.contributor.authorФеньов, Яна-
dc.date.accessioned2024-08-15T10:13:47Z-
dc.date.available2024-08-15T10:13:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБілик, Олена. Творчий потенціал педагога як ознака професіоналізму / О. Білик, І. Cиневич, Я. Феньов // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 168-171. - Бібліогр. в кінці ст.( 14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3421-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичне обґрунтування творчого потенціалу педагога як ознаки професіоналізму. Представлено розуміння вітчизняними науковцями професіоналізму як головної вимоги до сучасного педагога. Зазначено, що творчий потенціал особистості є однією з найактуальніших проблем сучасної вітчизняної системи освіти і задля його обґрунтування схарактеризовано поняття “творчість” та “потенціал”. На основі аналізу наукових джерел представлено власне розуміння дефініції “творчий потенціал педагога”. Акцентовано увагу на тому, що творчий потенціал педагога уможливлює інноваційну, креативну реалізацію різнопланових професійних завдань, що сприяє підвищенню якості освіти, рівня знань здобувачів освіти тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.titleТворчий потенціал педагога як ознака професіоналізмуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291098-Текст статті-674654-1-10-20231201.pdf534,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.