Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМурзіна, Олена-
dc.contributor.authorГрінівецька, Наталія-
dc.contributor.authorВовченко, Міхаіл-
dc.contributor.authorЩербаков, Максим-
dc.date.accessioned2024-08-16T06:53:31Z-
dc.date.available2024-08-16T06:53:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАнатомічний стіл як найбільш технологічно вдала система візуалізації в медичній освіті / О. Мурзіна, Н. Грінівецька, М. Вовченко, М. Щербаков // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці ст.(5 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3425-
dc.description.abstractУ статті розглянуто переваги використання 3D анатомічного столу, такі як віртуальний маркер та текстові фрагменти, які можна використовувати під час заняття над зображенням тіла або органу з функцією збереження і закріплення. Використання медіатехнологій сприяє формуванню у студентів критичного мислення, більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу та формує їх медіакомпетентність. Медіакомпетентність, зі свого боку, дає змогу формувати інформаційно насичене освітнє середовище, впливати на рівень медіакультури особистості, готувати її до безпечної і ефективної взаємодії із сучасним медіапросторомuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмедіа середовищеuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.subject3D анатомічний стілuk_UA
dc.subject3D ORGANONuk_UA
dc.subjectновітні інноваційні методи навчанняuk_UA
dc.titleАнатомічний стіл як найбільш технологічно вдала система візуалізації в медичній освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285919-Текст статті-669197-1-10-20231027.pdf536,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.