Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман-
dc.contributor.authorБілан, Наталія-
dc.contributor.authorСіткар, Степан-
dc.date.accessioned2024-08-16T07:21:35Z-
dc.date.available2024-08-16T07:21:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГорбатюк, Роман. Діагностична компетентність у структурі професійної підготовки здобувачів вищої освіти / Р. Горбатюк, Н. Білан, С. Сіткар // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3429-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність формування діагностичної компетентності для всіх учасників освітнього процесу. Подано авторську дефініцію поняття “діагностична компетентність”. Охарактеризовано місце діагностичної компетентності у структурі професійної підготовки майбутніх здобувачів вищої освіти. Розроблено діагностичний інструментарій. Встановлено, що рівень сформованості діагностичної компетентності визначає професійну майстерність науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectдіагностичний інструментарійuk_UA
dc.subjectдіагностична компетентністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleДіагностична компетентність у структурі професійної підготовки здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289422-Текст статті-669184-1-10-20231027.pdf580,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.