Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВрочинська, Людмила-
dc.contributor.authorКравець, Надія-
dc.contributor.authorЛук'яник, Людмила-
dc.date.accessioned2024-08-16T07:34:58Z-
dc.date.available2024-08-16T07:34:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВрочинська, Людмила. Виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / Л. Врочинська, Н. Кравець, Л. Лук'яник // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 97-100. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3431-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку впроцесі ігрової діяльності; встановлено, що у закладах дошкільної освіти з цією метою використовують різні методи, охарактеризовано види ігор, що сприяють розвитку цієї риси. Розкрито особливу роль ігор-моделювання у вихованні доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку. Визначено, що доброзичливість сфор-мована в старшому дошкільному віці, є рисою, що здатна впливати на взаємодію дітей у молодшому шкільному віціuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectігриuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectдоброзичливе ставленняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectодноліткиuk_UA
dc.titleВиховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285890-Текст статті-669195-1-10-20231027.pdf577,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.