Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатик, Каталін-
dc.contributor.authorФодор, Катерина-
dc.contributor.authorЛізак, Катерина-
dc.date.accessioned2024-08-16T08:59:16Z-
dc.date.available2024-08-16T08:59:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГнатик, Каталін. Використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх філологів / К. Гнатик, К. Фодор, К. Лізак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3433-
dc.description.abstractУ статті аргументовано актуальність використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх філологів. Підкреслено, що використання педагогічних інновацій у навчанні студентів-філологів базується на формуваннівмінь і навичок створювати оптимальне комунікативне середовище активної міжособистісної взаємодії. Обґрун-товано, що участь майбутніх філологів у навчальних тренінгах поліпшує підготовку студентів до читання, перекладу, аудіювання, спілкування іноземною мовою. Представлено план-схему навчального тренінгу, до якої можна вноситиуточнення і доповнення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectфілологиuk_UA
dc.subjectнавчальні тренінгиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleВикористання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх філологівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285380-Текст статті-669182-1-10-20231027.pdf539,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.