Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вишківська, Ванда | - |
dc.contributor.author | Прокоф'єв, Євген | - |
dc.contributor.author | Ступак, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-19T07:38:55Z | - |
dc.date.available | 2024-08-19T07:38:55Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Вишківська, Ванда. Моделювання професійної діяльності фахівців : концептуальні засади / В. Вишківська, Є. Прокоф'єв, О. Ступак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні теоретико-практичні аспекти проблеми моделювання професійної діяльності майбутніх фахівців. Актуалізовано значущість у проблемі моделювання включення студентів до квазіпрофесійної діяльності, яка розглядається як сполучна ланка між навчальною та професійною діяльністю. Представлено логіку процесу педагогічного моделювання професійної діяльності студентів на етапі навчання у ЗВО.Доведено, що моделювання дає змогу сконструювати в освітньому процесі цілісний феномен професійної діяльності фахівця, допомагає студентам включитися до соціально-предметної професійної діяльності, підвищує якість професійної підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | логіка процесу педагогічного моделювання | uk_UA |
dc.subject | квазіпрофесійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | педагогічне моделювання | uk_UA |
dc.subject | моделювання професійної діяльності майбутнього фахівця | uk_UA |
dc.title | Моделювання професійної діяльності фахівців : концептуальні засади | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
289417-Текст статті-669193-1-10-20231027.pdf | 760,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.