Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишківська, Ванда-
dc.contributor.authorПрокоф'єв, Євген-
dc.contributor.authorСтупак, Ольга-
dc.date.accessioned2024-08-19T07:38:55Z-
dc.date.available2024-08-19T07:38:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВишківська, Ванда. Моделювання професійної діяльності фахівців : концептуальні засади / В. Вишківська, Є. Прокоф'єв, О. Ступак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні теоретико-практичні аспекти проблеми моделювання професійної діяльності майбутніх фахівців. Актуалізовано значущість у проблемі моделювання включення студентів до квазіпрофесійної діяльності, яка розглядається як сполучна ланка між навчальною та професійною діяльністю. Представлено логіку процесу педагогічного моделювання професійної діяльності студентів на етапі навчання у ЗВО.Доведено, що моделювання дає змогу сконструювати в освітньому процесі цілісний феномен професійної діяльності фахівця, допомагає студентам включитися до соціально-предметної професійної діяльності, підвищує якість професійної підготовки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectлогіка процесу педагогічного моделюванняuk_UA
dc.subjectквазіпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectмоделювання професійної діяльності майбутнього фахівцяuk_UA
dc.titleМоделювання професійної діяльності фахівців : концептуальні засадиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289417-Текст статті-669193-1-10-20231027.pdf760,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.