Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/346
Назва: Специфіка інтердисциплінарної співдії в інтерпретації суб'єктивності особистості як педагогічної реальності
Автори: Галян, Олена
Ключові слова: субʼєктність особистості
міждисциплінарність
полінауковість
системність
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Галян, Олена Специфіка інтердисциплінарної співдії в інтерпретації суб'єктивності особистості як педагогічної реальності / О. Галян // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 105-115
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано важливість співдії різних галузей знання у поясненні феноменів, які на етапі постнекласичної науки потребують переосмислення, зокрема субʼєктності. Визначено, що інтердисциплінарний підхід до наукового аналізу педагогічної реальності розширює межі розуміння сутності субʼєктності школяра, асимілюючи нові дискурси, та уможливлює її розуміння у між-, інтер-, крос- та трансдисциплінарному підходах. З цією метою проаналізовано внесок істориків, культурологів, філософів, психологів і соціологів у дослідження субʼєктнісної сутності особистості. Конкретизовано зміст субʼєктності школяра як педагогічного феномену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/346
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
галян.pdf353,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.