Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3470
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шупик, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Лобова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-19T07:47:48Z | - |
dc.date.available | 2024-08-19T07:47:48Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Шупик, Тетяна. Організаційно-методична модель підготовки майбутнього вихователя до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки / Т. Шупик, О. Лобова // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.(6 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3470 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано загальну характеристику, цільовий і методологічний блоки організаційно-методичноїмоделі підготовки майбутнього вихователя бакалаврського рівня до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки. Творчий розвиток майбутнього вихователя–це складна система, з якої складається її розвиток, удосконалення. Творчий розвиток вихователя ґрунтується на засадах когнітивного, науково-творчого, мотиваційного підходів. Враховуються принципи творчого розвитку загальнодидактичні та спеціальні для забезпечення підготовки майбутнього вихователя у навчально-ігровому процесі закладу освіти. На основі цих особливостей розроблена орга-нізаційно-методична модель підготовки майбутнього вихователя бакалаврського рівня до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки, яка містить цільовий, методологічний, змістово-методичний і результативний блоки. Запровадження цієї моделі передбачає застосування технологій творчого розвитку, які спрямовані на виявлення вмінь, знань та навичок майбутнього вихователя. Застосування цієї моделі на всіх етапах навчання студентівсприяє поступовому зростанню творчого розвитку та самостійної роботи в майбутнього дошкільному закладі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | організаційно-методична модель | uk_UA |
dc.subject | казка | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутнього вихователя | uk_UA |
dc.subject | творчий розвиток | uk_UA |
dc.subject | старші дошкільники | uk_UA |
dc.title | Організаційно-методична модель підготовки майбутнього вихователя до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
286185-Текст статті-669187-1-10-20231027.pdf | 543,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.