Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3471
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галів, Микола | - |
dc.contributor.author | Менько, Василь | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-19T09:12:00Z | - |
dc.date.available | 2024-08-19T09:12:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Галів, Микола. Організація та результативність навчання у Нижньогаївській середній школі на Дрогобиччині (1940-1980-ті рр.) / М. Галів, В. Менько // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 20-27. - Бібліогр. в кінці ст.(24 назви). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3471 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження практичних аспектів організації та результативності нав-чального процесу Нижньогаївської середньої школи у 1940–1980-тірр. Джерельною основою дослідження стали матеріали архіву зазначеного закладу освіти, передовсім книги наказів. Наукова новизна полягає у тому, що вперше здійснено аналіз навчальної діяльності середньої школи с.Нижні Гаї у роки піднесення та занепаду радянської освітньоїсистеми. Безумовно, навчальна діяльність Нижньогаївської СШ у 1945–1990рр. визначалася радянськими освітніми стандартами, програмами і планами, з усіма позитивними і негативними аспектами. Водночас на її розвиток впливалидосвід, наполегливість і професійність директорів і вчителів, пізнавальна активність учнів. З’ясовано, що у навчальній діяльності школи проявлялися характерні для радянської системи середньої освіти тенденції: поступова русифікація, спрямованість на “високу успішність”, погоня за високими оцінками, залучення учнів до виготовлення засобів наочності, перехід на кабінетну систему навчання, стимулювання вчителів до застосування індивідуального та диференційованогопідходів, хвилеподібні посилення уваги до різних шкільних дисциплін: природничих і математичних, історико-суспіль-ствознавчих, мовно-літературних, праці і виробничого навчання, початкової військової підготовки тощо. Загалом, в історичному нарисі навчальної роботи Нижньогаївської СШ у сфокусованому обсязі можна побачити особливості, тенденції, досягнення і недоліки радянського шкільництва другої половини ХХст. Зазначене дослідження не вичерпує усіх аспектів освітнього життя школи. Перспективним напрямом дослідження є вивчення виховної та позакласної діяльності Нижньогаївської СШ, що дасть змогу скласти більш цілісний образ повсякденного життя радянського закладу середньої освіти окресленого періоду | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Нижні Гаї | uk_UA |
dc.subject | радянська система освіти | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | середня школа | uk_UA |
dc.subject | успішність учнів | uk_UA |
dc.title | Організація та результативність навчання у Нижньогаївській середній школі на Дрогобиччині (1940-1980-ті рр.) | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
289429-Текст статті-669178-1-10-20231027.pdf | 791,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.