Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалів, Микола-
dc.contributor.authorМенько, Василь-
dc.date.accessioned2024-08-19T09:12:00Z-
dc.date.available2024-08-19T09:12:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГалів, Микола. Організація та результативність навчання у Нижньогаївській середній школі на Дрогобиччині (1940-1980-ті рр.) / М. Галів, В. Менько // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 20-27. - Бібліогр. в кінці ст.(24 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3471-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження практичних аспектів організації та результативності нав-чального процесу Нижньогаївської середньої школи у 1940–1980-тірр. Джерельною основою дослідження стали матеріали архіву зазначеного закладу освіти, передовсім книги наказів. Наукова новизна полягає у тому, що вперше здійснено аналіз навчальної діяльності середньої школи с.Нижні Гаї у роки піднесення та занепаду радянської освітньоїсистеми. Безумовно, навчальна діяльність Нижньогаївської СШ у 1945–1990рр. визначалася радянськими освітніми стандартами, програмами і планами, з усіма позитивними і негативними аспектами. Водночас на її розвиток впливалидосвід, наполегливість і професійність директорів і вчителів, пізнавальна активність учнів. З’ясовано, що у навчальній діяльності школи проявлялися характерні для радянської системи середньої освіти тенденції: поступова русифікація, спрямованість на “високу успішність”, погоня за високими оцінками, залучення учнів до виготовлення засобів наочності, перехід на кабінетну систему навчання, стимулювання вчителів до застосування індивідуального та диференційованогопідходів, хвилеподібні посилення уваги до різних шкільних дисциплін: природничих і математичних, історико-суспіль-ствознавчих, мовно-літературних, праці і виробничого навчання, початкової військової підготовки тощо. Загалом, в історичному нарисі навчальної роботи Нижньогаївської СШ у сфокусованому обсязі можна побачити особливості, тенденції, досягнення і недоліки радянського шкільництва другої половини ХХст. Зазначене дослідження не вичерпує усіх аспектів освітнього життя школи. Перспективним напрямом дослідження є вивчення виховної та позакласної діяльності Нижньогаївської СШ, що дасть змогу скласти більш цілісний образ повсякденного життя радянського закладу середньої освіти окресленого періодуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectНижні Гаїuk_UA
dc.subjectрадянська система освітиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectсередня школаuk_UA
dc.subjectуспішність учнівuk_UA
dc.titleОрганізація та результативність навчання у Нижньогаївській середній школі на Дрогобиччині (1940-1980-ті рр.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289429-Текст статті-669178-1-10-20231027.pdf791,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.