Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3473
Назва: Педагогічна діагностика формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання
Автори: Іваненко, Олександр
Ключові слова: експериментальна програма
діагностичний інструментарій
педагогічна діагностика
готовність до професійної діяльності
змішане навчання
майбутні вчителі фізичної культури
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Іваненко, Олександр. Педагогічна діагностика формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання / О. Іваненко // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 139-144. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто педагогічну діагностику як певну процедуру вимірювання, що використовується в освітньому процесі як особливий вид діяльності педагога з виявлення певного стану розвитку досліджуваного феномена; систему методів, спеціально розроблених технологій і методик, тестових завдань, що уможливлюють діагностувати причини різних недоліків. Доведено, що не завжди наявний діагностичний інструментарій дає змогу повною мірою створити повноцінну діагностичну методику дослідження певного процесу чи явища. Зазначається, що сучасні науковці розробляють власні тести й анкети проведених досліджень, особливо в галузі когнітивної й операційно-діяльнісної сфер розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3473
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
283179-Текст статті-669207-1-10-20231027.pdf554,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.