Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, Тетяна-
dc.contributor.authorКовальчук, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-12-09T14:24:10Z-
dc.date.available2021-12-09T14:24:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДемчук, Тетяна Теоретичні засади моделі формування готовності студентів до здоров'язбережувальної діяльності = Теоретические основания модели формирования готовности студента к здоровьесозидающей деятельности / Т. Демчук, Т. Ковальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 131-144. – Текст рос. м.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/348-
dc.description.abstractПроблема здоровʼя, фізичної підготовки та фізичного розвитку студентської молоді вимагає кардинального розв’язання. У звʼязку з цим суттєво підвищується статус фізичної культури як навчальної дисципліни і як найважливішого когось компонентом цілісного розвитку особистості у розв’язанні завдань залучення студентської молоді до цінностей фізичної культури, здорового способу життя. Мета дослідження: розробка теоретичної моделі формування готовності студентів до з здоровʼязбережувальної діяльності, спрямованої на збільшення потенціалу свого здоровʼя. Методи: аналіз і синтез інформації з літературних джерел, з використанням методу моделювання. Результати: визначено сутнісні характеристики здоровʼязбережувальної діяльності на основі аналізу теоретичних джерел, уточнено поняття «готовність студента до здоров’язбережувальної діяльності», визначено складові її структурні компоненти. Спеціально сконструйований освітній процес, передбачає насамперед включення рефлексивного аналізу, спрямованого на усвідомлення студентами цільового призначення технології, її сутності, способів виконання, отриманих результатів, свого ставлення до неї, що допомагає їм опанувати і методику використання цих технологій у своїй майбутній професійній діяльності, тобто навчити своїх вихованців управляти власним здоровʼям. Модель формування готовності студентів до здоров’язбережувальної діяльності розроблена з урахуванням структури педагогічного процесу і має у своєму складі ціннісно-цільовий, змістовний, діяльнісний і результативний компоненти. Заснована на теоретико-методологічних положеннях системного, особистісно орієнтованого, субʼєктно-діяльнісного підходів. Модель формування готовності студентів до здоровʼязбережувальної діяльності є спеціально організованим багатокомпонентним процесом, що містить такі взаємоповʼязані елементи, як мета, завдання, зміст, засоби, умови її забезпечення, критерії, показники та рівні досліджуваної готовності, відображення в ціннісно-цільовому, змістовому, діяльнісному та результативному компонентах.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectздоровʼяuk_UA
dc.subjectзбережувальна діяльністьuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleТеоретические основания модели формирования готовности студента к здоровьесозидающей деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні засади моделі формування готовності студентів до здоров'язбережувальної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
демчук.pdf383,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.