Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3494
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина | - |
dc.contributor.author | Медведєва, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-20T13:06:02Z | - |
dc.date.available | 2024-08-20T13:06:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук, Галина. ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів / Г. Ткачук, М. Медведєва // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3494 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему формування інформаційно-цифрової компетентностістудентів педагогічних університетів, зокрема, майбутніх учителів математики, засобами ІКТ. Інформаційно-цифрова компетентність є важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього фахівця, яка проявляється у прагненні і готовності доефективного застосування сучасних технічних засобів та ІКТ для розвʼязання завдань як у професійній діяльності, так і повсякденному житті. У роботі інформаційно-цифрова компетентність розкри-вається на трьох рівнях: мотиваційно-ціннісним, організаційно-змістовим, операційно-діяльнісним, реалізація яких є однаково важливою і необхідною для якісної підготовки фахівця.Визначено, що у розпорядженні учителя існує численний набір таких засобів ІКТ, які можна поділити на декілька категорій: системи управління навчанням,онлайнові сервіси, хмаро-орієнтовані засоби та навчально-методичне забезпечення.Як приклад, наведено викорис-тання онлайнової платформи Mozaik Education, яка є педагогічним інструментом, що дає змогу зробити освітній процес цікавим, динамічним тавізуалізованим.Використання платформи у процесі підготовки майбутніх учителів математики дасть змогу не тільки формувати їх інформаційно-цифрову компетентність, але й розширить їх знання про засоби, які можна використовувати на уроках математики, дасть можливість удосконалити власні знання з математики. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Mozaik Education | uk_UA |
dc.subject | вчитель математики | uk_UA |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | студенти педагогічних університетів | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UA |
dc.title | ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
272479-Текст статті-633605-1-10-20230302.pdf | 986,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.