Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина-
dc.contributor.authorМедведєва, Марія-
dc.date.accessioned2024-08-20T13:06:02Z-
dc.date.available2024-08-20T13:06:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТкачук, Галина. ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів / Г. Ткачук, М. Медведєва // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3494-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему формування інформаційно-цифрової компетентностістудентів педагогічних університетів, зокрема, майбутніх учителів математики, засобами ІКТ. Інформаційно-цифрова компетентність є важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього фахівця, яка проявляється у прагненні і готовності доефективного застосування сучасних технічних засобів та ІКТ для розвʼязання завдань як у професійній діяльності, так і повсякденному житті. У роботі інформаційно-цифрова компетентність розкри-вається на трьох рівнях: мотиваційно-ціннісним, організаційно-змістовим, операційно-діяльнісним, реалізація яких є однаково важливою і необхідною для якісної підготовки фахівця.Визначено, що у розпорядженні учителя існує численний набір таких засобів ІКТ, які можна поділити на декілька категорій: системи управління навчанням,онлайнові сервіси, хмаро-орієнтовані засоби та навчально-методичне забезпечення.Як приклад, наведено викорис-тання онлайнової платформи Mozaik Education, яка є педагогічним інструментом, що дає змогу зробити освітній процес цікавим, динамічним тавізуалізованим.Використання платформи у процесі підготовки майбутніх учителів математики дасть змогу не тільки формувати їх інформаційно-цифрову компетентність, але й розширить їх знання про засоби, які можна використовувати на уроках математики, дасть можливість удосконалити власні знання з математики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectMozaik Educationuk_UA
dc.subjectвчитель математикиuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectстуденти педагогічних університетівuk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.titleІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
272479-Текст статті-633605-1-10-20230302.pdf986,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.