Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, Ольга-
dc.date.accessioned2024-08-21T08:44:18Z-
dc.date.available2024-08-21T08:44:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтрілець, Ольга. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Стрілець // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 120-124. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3500-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Проаналізовано науково-методичну літературу з питаньпрофесійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. За результатами аналізу науково-методичної літератури визначено й охарактеризовано методологічні підходив контексті аксіологічного, суб’єктно-особистісного, креативно-рефлексивного, творчо-діяльнісного підходів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутній учитель образотворчого мистецтваuk_UA
dc.subjectнауково-методологічні підходиuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.titleПрофесійний саморозвиток майбутнього вчителя образотворчого мистецтваuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273192-Текст статті-633616-1-10-20230302.pdf585,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.