Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3505
Назва: Структура, компоненти, критерії сформованості професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення
Автори: Газдик, Мирослава
Ключові слова: професійна компетентність
майбутні оператори з обробки інформації та програмного забезпечення
професійна (професійно-технічної) освіта
освітній процес
структура
компоненти
критерії
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Газдик, Мирослава. Структура, компоненти, критерії сформованості професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення / М. Газдик // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст. (13 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему професійної підготовки майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. З’ясовано, що формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у процесі фахової підготовки залежить від упровадження цілей й змісту професійної (професійно-технічної) освіти, умов навчання та виховання майбутніх фахівців, соціальних потреб суспільства. Обґрунтовано, що впровадження виявлених компо-нентів (мотиваційно-цільовий; когнітивно-пізнавальний; особистісно-результативний; практично-діяльнісний) та визначених відповідних критеріїв уможливить досягнення сформованості професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у процесі фахової підготовки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3505
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273129-Текст статті-633625-1-10-20230302.pdf587,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.