Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПелех, Юрій-
dc.contributor.authorФілоненко, Мирослава-
dc.contributor.authorШевців, Зоя-
dc.date.accessioned2024-08-21T11:46:25Z-
dc.date.available2024-08-21T11:46:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПелех, Юрій. Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності / Ю. Пелех, М. Філоненко, З. Шевців // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст. (13 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3508-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність та особливості професійної діяльності групи фахівців соціономічних спеціальностей в інклюзивному освітньому середовищі. Уточнено деякі поняття терміносистеми інклюзивна освіта та розкрито сутність визначення “інклюзивна компетентність”. Схарактеризовано вихідні положення діяльності фахівців при наданні освітніх та додаткових послуг підтримки інклюзивної освіти. Визначено організаційно-педагогічні умови формування інклюзивної компетентності та обґрунтовано необхідність введення навчальних дисциплін “Інклюзивна освіта”, “Основи інклюзивної педагогіки”uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectздобувач освіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінклюзія в освітіuk_UA
dc.subjectфахівці соціономічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectінклюзивна компетентністьuk_UA
dc.titleТеоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273457-Текст статті-633594-1-10-20230302.pdf602,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.