Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Тамара-
dc.contributor.authorПинзеник, Олена-
dc.date.accessioned2024-09-04T08:09:26Z-
dc.date.available2024-09-04T08:09:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБондар, Тамара. Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Т. Бондар, О. Пинзеник // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 69-74. - Бібліогр. в кінці ст. (12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3523-
dc.description.abstractУ статті розглядається і уточнюється сутність та зміст понять “компетентність”, “професійна компе-тентність”, “фахова компетентність”, “професійна готовність” до педагогічної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти, шляхи її удосконалення. Подано результати дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутнього педагога, уточнено поняття фахової компетентності та окреслених результати удосконалення її змісту відповідно до стандартів освіти шляхом оновлення компонентів освітньо-професійної програми підготовки магістрів дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subject“інклюзивна компетентність”uk_UA
dc.subject“професійна готовність”uk_UA
dc.subject“компетентність”uk_UA
dc.subject“професійна компетентність”uk_UA
dc.subject“фахова компетентність”uk_UA
dc.titleСучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273127-Текст статті-633600-1-10-20230302 (1).pdf549,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.