Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3525
Назва: | Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності |
Автори: | Пелех, Юрій Філоненко, Мирослава Шевців, Зоя |
Ключові слова: | здобувач освіти з особливими освітніми потребами організаційно-педагогічні умови інклюзія в освіті фахівці соціономічних спеціальностей інклюзивна компетентність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Пелех, Юрій. Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності / Ю. Пелех, М. Філоненко, З. Шевців // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст. (13 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сутність та особливості професійної діяльності групи фахівців соціономічних спеціальностей в інклюзивному освітньому середовищі. Уточнено деякі поняття терміносистеми інклюзивна освіта та розкрито сутність визначення “інклюзивна компетентність”. Схарактеризовано вихідні положення діяльностіфахівців при наданні освітніх та додаткових послуг підтримки інклюзивної освіти. Визначено організаційно-педагогічні умови формування інклюзивної компетентності та обґрунтовано необхідність введення навчальних дисциплін “Інклюзивна освіта”, “Основи інклюзивної педагогіки”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3525 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273457-Текст статті-633594-1-10-20230302 (1).pdf | 602,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.