Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3525
Назва: Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності
Автори: Пелех, Юрій
Філоненко, Мирослава
Шевців, Зоя
Ключові слова: здобувач освіти з особливими освітніми потребами
організаційно-педагогічні умови
інклюзія в освіті
фахівці соціономічних спеціальностей
інклюзивна компетентність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Пелех, Юрій. Теоретико-методична підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до роботи в умовах інклюзії в освіті: формування інклюзивної компетентності / Ю. Пелех, М. Філоненко, З. Шевців // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст. (13 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сутність та особливості професійної діяльності групи фахівців соціономічних спеціальностей в інклюзивному освітньому середовищі. Уточнено деякі поняття терміносистеми інклюзивна освіта та розкрито сутність визначення “інклюзивна компетентність”. Схарактеризовано вихідні положення діяльностіфахівців при наданні освітніх та додаткових послуг підтримки інклюзивної освіти. Визначено організаційно-педагогічні умови формування інклюзивної компетентності та обґрунтовано необхідність введення навчальних дисциплін “Інклюзивна освіта”, “Основи інклюзивної педагогіки”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3525
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273457-Текст статті-633594-1-10-20230302 (1).pdf602,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.