Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОршанський, Леонід-
dc.contributor.authorПогорєлов, Михайло-
dc.contributor.authorПавленко, Владислав-
dc.date.accessioned2024-09-04T10:30:22Z-
dc.date.available2024-09-04T10:30:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОршанський, Леонід. Формування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльності : теоретико-прогност. аспект / Л. Оршанський, М. Погорєлов, В. Павленко // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3528-
dc.description.abstractУ статті розкриті теоретичні засади проєктування освітнього контенту, ефективних освітніх технологій та методики формування у майбутніх учителів технологій педагогічних креативних компетенцій, які забезпечують їхню готовність до творчої технічної діяльності у системі загальної середньої освіти. Методологічну основу проведеного дослідження становили регулятивний та технолого-евристичний підходи. Використання регулятивного підходу у підготовці вчителів технологій дає змогу розділити її на етапи, пов՚язані з формуванням педагогічної креативної компетенції на операційному, тактичному та стратегічному рівнях регуляції творчої діяльності. Натомість технолого-евристичний підхід дає можливість творчого використання освітніх технологій, адже має властивість посилювати психологічну основу процесу підготовки до технічної творчості, що виражається в активізації психічних процесів саморегуляції творчої діяльності майбутнього вчителя технологій. Результатом дослідження є розроблення теоретико-прогностичних аспектів фахової підготовки, основою якої є процес формування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльності зі школярами у закладах загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкреативна компетенціяuk_UA
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectфахова підготовка вчителів технологійuk_UA
dc.subjectтехнічна творчістьuk_UA
dc.subjectрегулятивний підхідuk_UA
dc.subjectтехнолого-евристичний підхідuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273180-Текст статті-633586-1-10-20230302.pdf595,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.