Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3528
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Оршанський, Леонід | - |
dc.contributor.author | Погорєлов, Михайло | - |
dc.contributor.author | Павленко, Владислав | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-04T10:30:22Z | - |
dc.date.available | 2024-09-04T10:30:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Оршанський, Леонід. Формування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльності : теоретико-прогност. аспект / Л. Оршанський, М. Погорєлов, В. Павленко // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3528 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриті теоретичні засади проєктування освітнього контенту, ефективних освітніх технологій та методики формування у майбутніх учителів технологій педагогічних креативних компетенцій, які забезпечують їхню готовність до творчої технічної діяльності у системі загальної середньої освіти. Методологічну основу проведеного дослідження становили регулятивний та технолого-евристичний підходи. Використання регулятивного підходу у підготовці вчителів технологій дає змогу розділити її на етапи, пов՚язані з формуванням педагогічної креативної компетенції на операційному, тактичному та стратегічному рівнях регуляції творчої діяльності. Натомість технолого-евристичний підхід дає можливість творчого використання освітніх технологій, адже має властивість посилювати психологічну основу процесу підготовки до технічної творчості, що виражається в активізації психічних процесів саморегуляції творчої діяльності майбутнього вчителя технологій. Результатом дослідження є розроблення теоретико-прогностичних аспектів фахової підготовки, основою якої є процес формування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльності зі школярами у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | креативна компетенція | uk_UA |
dc.subject | педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка вчителів технологій | uk_UA |
dc.subject | технічна творчість | uk_UA |
dc.subject | регулятивний підхід | uk_UA |
dc.subject | технолого-евристичний підхід | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів технологій до творчої технічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273180-Текст статті-633586-1-10-20230302.pdf | 595,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.