Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKalashnik, Natalia-
dc.contributor.authorBereziak, Kseniia-
dc.contributor.authorKostenko, Dmytro-
dc.date.accessioned2024-09-09T12:09:21Z-
dc.date.available2024-09-09T12:09:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKalashnik, Natalia. Pedagogical coaching in the modern educational process = Педагогічний коучинг у сучасному освітньому процесі / N. Kalashnik, K. Bereziak, D. Kostenko // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 78-84. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3538-
dc.description.abstractРозкрито сутність педагогічного коучингу як технології професійного розвитку особистості в системі підви-щення кваліфікації, а саме як продуктивного та раціонального засобу організації навчання у чинній системі. У представленій статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автори, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначають проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний тео-ретичний аналіз і широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. У публікації також наведено етимологію, походження та значення слова “коуч”. Автори визначають, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рів-ноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Показано, що досвідчений коуч може продемонструвати багато характеристик коучингу, але здатність за-безпечити ефективне навчання з використанням різноманітних педагогічних підходів можуть бути одним із най-важливіших факторів у студентському розвитку. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології, єдиної моделі педагогічної діяльності проєктування, організації та впровадження в навчальний процес. Стаття призначена для науковців і тренерів, викладачів, керівників навчальних закладів, які займаються освіт-ньою діяльністю.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectінноваційна педагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкоучuk_UA
dc.subjectтренерствоuk_UA
dc.subjectпедагогічний коучингuk_UA
dc.titlePedagogical coaching in the modern educational processuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічний коучинг у сучасному освітньому процесіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275468-Текст статті-637147-1-10-20230331.pdf723,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.