Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3538
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kalashnik, Natalia | - |
dc.contributor.author | Bereziak, Kseniia | - |
dc.contributor.author | Kostenko, Dmytro | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-09T12:09:21Z | - |
dc.date.available | 2024-09-09T12:09:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Kalashnik, Natalia. Pedagogical coaching in the modern educational process = Педагогічний коучинг у сучасному освітньому процесі / N. Kalashnik, K. Bereziak, D. Kostenko // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 78-84. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3538 | - |
dc.description.abstract | Розкрито сутність педагогічного коучингу як технології професійного розвитку особистості в системі підви-щення кваліфікації, а саме як продуктивного та раціонального засобу організації навчання у чинній системі. У представленій статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автори, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначають проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний тео-ретичний аналіз і широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. У публікації також наведено етимологію, походження та значення слова “коуч”. Автори визначають, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рів-ноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Показано, що досвідчений коуч може продемонструвати багато характеристик коучингу, але здатність за-безпечити ефективне навчання з використанням різноманітних педагогічних підходів можуть бути одним із най-важливіших факторів у студентському розвитку. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології, єдиної моделі педагогічної діяльності проєктування, організації та впровадження в навчальний процес. Стаття призначена для науковців і тренерів, викладачів, керівників навчальних закладів, які займаються освіт-ньою діяльністю. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | інноваційна педагогічна технологія | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | коуч | uk_UA |
dc.subject | тренерство | uk_UA |
dc.subject | педагогічний коучинг | uk_UA |
dc.title | Pedagogical coaching in the modern educational process | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогічний коучинг у сучасному освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
275468-Текст статті-637147-1-10-20230331.pdf | 723,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.