Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис-
dc.contributor.authorДовбенко, Світлана-
dc.contributor.authorСидорук, Тарас-
dc.date.accessioned2024-09-09T13:22:49Z-
dc.date.available2024-09-09T13:22:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСавчук, Борис. Використання коучингових технік регуляції та саморегуляції психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / Б. Савчук, С. Довбенко, Т. Сидорук // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3542-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність і можливості використання коучингових технік регуляції та саморегуляції пси-хоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Показано, що вони випливають з філософії коучингу та сягають корінням нейролінгвістичного програмування як технології стимулювання комунікації і саморозвитку людини. Зʼясовано зміст і можливості використання ефективних технік коучингу-НЛП: щоденник; “Три кнопки”; “Якоря”; “Помаху”; маніпулювання; ABCDE.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнейролінгвістичне програмуванняuk_UA
dc.subjectкоучинг-НЛПuk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectтехніки регуляції та саморегуляції психоемоційного стануuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівців у закладах вищої освітиuk_UA
dc.titleВикористання коучингових технік регуляції та саморегуляції психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275305-Текст статті-637139-1-10-20230331.pdf550,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.