Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савчук, Борис | - |
dc.contributor.author | Довбенко, Світлана | - |
dc.contributor.author | Сидорук, Тарас | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-09T13:22:49Z | - |
dc.date.available | 2024-09-09T13:22:49Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Савчук, Борис. Використання коучингових технік регуляції та саморегуляції психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / Б. Савчук, С. Довбенко, Т. Сидорук // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 38-42. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3542 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність і можливості використання коучингових технік регуляції та саморегуляції пси-хоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Показано, що вони випливають з філософії коучингу та сягають корінням нейролінгвістичного програмування як технології стимулювання комунікації і саморозвитку людини. Зʼясовано зміст і можливості використання ефективних технік коучингу-НЛП: щоденник; “Три кнопки”; “Якоря”; “Помаху”; маніпулювання; ABCDE. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | нейролінгвістичне програмування | uk_UA |
dc.subject | коучинг-НЛП | uk_UA |
dc.subject | коучинг | uk_UA |
dc.subject | техніки регуляції та саморегуляції психоемоційного стану | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх фахівців у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Використання коучингових технік регуляції та саморегуляції психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
275305-Текст статті-637139-1-10-20230331.pdf | 550,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.