Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТретько, Віталій-
dc.contributor.authorБідюк, Наталя-
dc.date.accessioned2024-09-09T13:34:14Z-
dc.date.available2024-09-09T13:34:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТретько, Віталій. Інноваційні підходи до навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування / В. Третько, Н. Бідюк // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3543-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання інноваційних підходів до навчання міжкультурної комунікації фахівців сфери обслуговування. Проаналізовано систему міжкультурної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування. Охарактеризовано поняття “міжкультурна комунікація”. Встановлено, що ефективність навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування забезпечують такі методи навчання як: “case-study”, міжкультурні тренінги, ситуативне моделювання, “сторітелінг”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectміжкультурні тренінгиuk_UA
dc.subjectситуативне моделюванняuk_UA
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subject“case-study”uk_UA
dc.subject“сторі-телінг”uk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до навчання міжкультурної комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговуванняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275315-Текст статті-637125-1-10-20230331.pdf592,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.