Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/357Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Могорита, Віктор | - |
| dc.date.accessioned | 2021-12-10T09:53:10Z | - |
| dc.date.available | 2021-12-10T09:53:10Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Могорита, Віктор Дидактичні можливості сучасного шкільного підручника історії в організації процесу навчання / В. Могорита // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 244-254 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/357 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості уроку як форми організації освітнього процесу з історії у закладах загальної середньої освіти. Розглянуто типологію та особливості структурних компонентів сучасного уроку історії. Виконано порівняльний аналіз змісту сучасних підручників історії для закладів загальної середньої освіти в можливості їхнього використання у ході організації пізнавальної діяльності школярів на уроці. Надано оцінку можливості формування предметних компетентностей в учнів засобами підручника. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | підручник | uk_UA |
| dc.subject | тип уроку | uk_UA |
| dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | uk_UA |
| dc.subject | методи пізнавальної діяльності | uk_UA |
| dc.title | Дидактичні можливості сучасного шкільного підручника історії в організації процесу навчання | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 38 (2018) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| могорита.pdf | 372,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.