Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМогорита, Віктор-
dc.date.accessioned2021-12-10T09:53:10Z-
dc.date.available2021-12-10T09:53:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМогорита, Віктор Дидактичні можливості сучасного шкільного підручника історії в організації процесу навчання / В. Могорита // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 244-254uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/357-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості уроку як форми організації освітнього процесу з історії у закладах загальної середньої освіти. Розглянуто типологію та особливості структурних компонентів сучасного уроку історії. Виконано порівняльний аналіз змісту сучасних підручників історії для закладів загальної середньої освіти в можливості їхнього використання у ході організації пізнавальної діяльності школярів на уроці. Надано оцінку можливості формування предметних компетентностей в учнів засобами підручника.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпідручникuk_UA
dc.subjectтип урокуuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectметоди пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.titleДидактичні можливості сучасного шкільного підручника історії в організації процесу навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
могорита.pdf372,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.