Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3677
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сторонська, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-14T18:23:08Z | - |
dc.date.available | 2024-09-14T18:23:08Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сторонська Н. Феномен творчої постаті Євгенії Шуневич в контексті діяльності Дрогобицької вокально-педагогічної школи / Н. Сторонська. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 29. Том 5. С. 203–209. (наукове видання, яке включене до переліку фахових видань України категорії «Б») | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3677 | - |
dc.description.abstract | У цьому дослідженні вперше здійснено спробу дефініції Дрогобицької вокально-педагогічної школи, простежуючи її зародження та розвиток від основоположника Миколи Копніна і одних із його численних учнів-послідовників Богдана Базиликута та Олега Цигилика, до яскравої і самобутньої представниці цієї школи сьогодення – Євгенії Шуневич та вихованих і сформованих нею високопрофесійних вокалістів – виконавців, педагогів, науковців, які беруть активну участь у розвитку сучасного музично-академічного мистецтва України та зарубіжжя. Дано визначення поняттю «школа», зокрема школі авторській; проаналізовано ключові моменти творчості М. Копніна дрогобицького періоду, його методи роботи над постановкою голосу; розглянуто виконавські та педагогічні вектори діяльності Б. Базиликута, О. Цигилика; узагальнено їхній вплив на становлення творчої постаті Є. Шуневич. Більш детально подається інформація щодо життєвого та творчого шляху Є. Шуневич: здійснено огляд її наукової, методичної, концертно-виконавської (сольної, у складі муніципального камерного хору «Легенда», а також фольклорного ансамблю «Джерело») та педагогічної праці; проаналізовано концертну та конкурсну (участь і лауреатство у регіональних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах вокалістів) діяльність її учнів; визначено основні методи роботи, а також репертуарні тенденції у класі «Постановки голосу». Окреслено основні напрями, за якими працюють вихованці класу Є. Шуневич, та значення їх виконавської і науково-педагогічної діяльності у сучасному соціокультурному просторі: солісти оперних та музично-драматичних театрів, ансамблів, творчих колективів (Мар’яна Мазур, Назар Тацишин, Наталія Криськів, Ольга Луцик, Марія Трощило, Василь Шуневич), науковці та педагоги (вокальний дует сестер Дицьо – Світлана Кишакевич, Галина Стець), викладачі загальноосвітніх і музичних шкіл, шкіл мистецтв (Ольга Горда, Магдалина Пасечна, Софія Барна) та ін. Доведено, що постать Є. Шуневич ідентифікується у взаємодії педагогічно-творчого розвитку особистості зі спектрально-аналітичною парадигмою індивідуума в соціумі сьогодення. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | конкурси вокалістів | uk_UA |
dc.subject | Дрогобицька вокально-педагогічна школа | - |
dc.subject | Євгенія Вікторівна Шуневич | - |
dc.subject | постановка голосу | - |
dc.subject | вокальний репертуар | - |
dc.title | Феномен творчої постаті Євгенії Шуневич в контексті діяльності Дрогобицької вокально-педагогічної школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29-5_2020.pdf | 5,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.