Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Салій, Володимир Степанович | - |
dc.contributor.author | Салій, Степан Ілліч | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-14T20:20:56Z | - |
dc.date.available | 2024-09-14T20:20:56Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Салій В. Сучасний етап розвитку диригентсько-хорової освіти і педагогіки / Салій В., Салій С. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 30. Том 1. С. 218-222. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3679 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано диригентсько-хорову освіту і педагогіку на сучасному етапі розвитку. Розглянуто організацію роботи вчителя з учнями у класі хорового диригування. Теорія хорового навчання перебуває в постійному розвитку і безперервно вдосконалюється. Відбувається поступове нівелювання відмінностей у технічному навчанні хорових і оперно-симфонічних диригентів. На диригентсько-хорових кафедрах консерваторій навчаються вже не стільки диригування хором, скільки диригування взагалі. Прогнозуючи майбутнє хорової педагогіки, можна припустити, що наступним етапом у розвитку навчальних методів у диригентсько-хоровому класі стане заняття, що проводиться під контролем відеозапису і в супроводі концертмейстерів, спеціально орієнтованих на заняття хоровим диригуванням. Однією з основних причин прояву різних несприятливих сторін у сучасній хоровій культурі є недосконале розроблення наукової теорії диригентсько-хорової педагогіки. Більш поглиблене розроблення теорії дещо ускладнює недостатність вивчення історії хорової культури та диригентського виконавства. Водночас у науково-методичній літературі зроблено значні зусилля до закладання фундаменту теорії диригентського виконавства, а також присутні розрізнені відомості щодо диригентсько-хорової педагогіки й освіти. Професія диригента – одна з найбільш складних в музичному і художньому мистецтві. Це твердження випливає із безсумнівної поліфункціональності цієї професії. Вона об’єднує в собі музиканта з видатними професійними даними, педагога, психолога, організатора, а також музичного режисера й артиста-виконавця. Основне творче завдання диригента полягає в здатності донести художній результат творчої роботи до слухача й опанувати закони психології його сприйняття музики. Диригент не тільки зобов’язаний внутрішньо сприйняти і переосмислити художній зміст твору, але й передати повною мірою власну інтерпретацію хору, щоби надалі донести її до слухача. У зв’язку з цим роль диригента дуже відповідальна як в аспекті художнього керівництва хоровим колективом, так і з погляду виховання музичного смаку слухацької аудиторії. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | диригентсько-хорове навчання | uk_UA |
dc.subject | дитячий спів | uk_UA |
dc.subject | професійна музична освіта | - |
dc.subject | хорове диригування | - |
dc.title | Сучасний етап розвитку диригентсько-хорової освіти і педагогіки | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf | 340,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.