Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалій, Володимир Степанович-
dc.contributor.authorСалій, Степан Ілліч-
dc.date.accessioned2024-09-14T20:20:56Z-
dc.date.available2024-09-14T20:20:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСалій В. Сучасний етап розвитку диригентсько-хорової освіти і педагогіки / Салій В., Салій С. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 30. Том 1. С. 218-222.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3679-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано диригентсько-хорову освіту і педагогіку на сучасному етапі розвитку. Розглянуто організацію роботи вчителя з учнями у класі хорового диригування. Теорія хорового навчання перебуває в постійному розвитку і безперервно вдосконалюється. Відбувається поступове нівелювання відмінностей у технічному навчанні хорових і оперно-симфонічних диригентів. На диригентсько-хорових кафедрах консерваторій навчаються вже не стільки диригування хором, скільки диригування взагалі. Прогнозуючи майбутнє хорової педагогіки, можна припустити, що наступним етапом у розвитку навчальних методів у диригентсько-хоровому класі стане заняття, що проводиться під контролем відеозапису і в супроводі концертмейстерів, спеціально орієнтованих на заняття хоровим диригуванням. Однією з основних причин прояву різних несприятливих сторін у сучасній хоровій культурі є недосконале розроблення наукової теорії диригентсько-хорової педагогіки. Більш поглиблене розроблення теорії дещо ускладнює недостатність вивчення історії хорової культури та диригентського виконавства. Водночас у науково-методичній літературі зроблено значні зусилля до закладання фундаменту теорії диригентського виконавства, а також присутні розрізнені відомості щодо диригентсько-хорової педагогіки й освіти. Професія диригента – одна з найбільш складних в музичному і художньому мистецтві. Це твердження випливає із безсумнівної поліфункціональності цієї професії. Вона об’єднує в собі музиканта з видатними професійними даними, педагога, психолога, організатора, а також музичного режисера й артиста-виконавця. Основне творче завдання диригента полягає в здатності донести художній результат творчої роботи до слухача й опанувати закони психології його сприйняття музики. Диригент не тільки зобов’язаний внутрішньо сприйняти і переосмислити художній зміст твору, але й передати повною мірою власну інтерпретацію хору, щоби надалі донести її до слухача. У зв’язку з цим роль диригента дуже відповідальна як в аспекті художнього керівництва хоровим колективом, так і з погляду виховання музичного смаку слухацької аудиторії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectдиригентсько-хорове навчанняuk_UA
dc.subjectдитячий співuk_UA
dc.subjectпрофесійна музична освіта-
dc.subjectхорове диригування-
dc.titleСучасний етап розвитку диригентсько-хорової освіти і педагогікиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf340,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.