Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагородня, Алла-
dc.date.accessioned2021-12-13T08:30:03Z-
dc.date.available2021-12-13T08:30:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗагородня, Алла. Диференціація змісту навчання у старшій школі: історико- аналітичний аспект / А. Загородня // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 30-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/367-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять “диференційоване навчання”, “диференціація змісту навчання”, диференціація змісту навчання у старшій школі”. Визначено особливості протікання процесу диференціації змісту навчання у старшій загальноосвітній школі. Розкрито значущість диференціації змісту навчання у старшій школі для сучасної середньої шкільної освіти. Окреслено аналітико-історичний аспект становлення, розвитку та впровадження диференційованого навчання у педагогічній теорії та практиці. Охарактеризовано профілі диференціації змісту навчання. Представлено інформацію щодо важливих напрямів диференціації змісту навчання в шкільній освіті. Виокремлено та охарактеризовано такі форми організації диференціації змісту навчання у старшій школі, як: внутрішня диференціація, зовнішня диференціація, напіввідкрита диференціація, прихована диференціація. Наведено опис видів диференціації змісту навчання за рівнем організації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectдиференціація змісту навчанняuk_UA
dc.subjectстарша школаuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleДиференціація змісту навчання у старшій школі: історико- аналітичний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128884-Алла Загородня-275763-1-10-20180418.pdf247,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.