Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДушний, Андрій-
dc.contributor.authorСторонська, Наталія-
dc.contributor.authorСалій, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2024-09-14T21:11:54Z-
dc.date.available2024-09-14T21:11:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДушний А. До питань дефініції понять виконавської та авторської школи. / А. Душний., Н. Сторонська , В. Салій Науковий журнал «Fine Art and Culture Studies» Волинського національного університету імені Лесі Українки / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Луцьк: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 4. С. 31–38.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3684-
dc.description.abstractСучасне українське музикознавство дедалі докладніше розробляє дефініцію, термінологічний апарат, систе­му типологічних ознак та класифікацію виконавських шкіл. Саме визначення поняття, його змістове наповне­ння, ознаки, структура, коло функцій істотно відрізняються у працях різних дослідників, що свідчить про пошук і активне формування найбільш відповідного наукового апарату (категоріального, термінологічного, типологіч­ного та ін.). Чимало дослідників приділяє увагу вивченню характерних рис окремих інструментальних чи націо­нальних виконавських шкіл. Інші соціально-політичні умови сформувалися в другій половині X X століття й соціокультурні зміни стали могутнім імпульсом до розвитку та зростання кількості авторських шкіл, а водночас - до формування відповідних понять. Суть діяльності педагога як представника школи полягає, в першу чергу, в навчанні учня технології майстерності. Цінність і істинність цього навчання розкривається в осмисленості дій, в доказі «правильності» обраних педагогом методів і рекомендацій, які сприймаються і творчо реалізуються учнем. Стабільність струк­тури школи, що забезпечується через культурогенез, поєднується з факторами динаміки - новими обставинами, в яких здійснюється виконавська діяльність і які забезпечують змінність програм при стабільності структури школи як феномена (Давидов, 2010: 6). Структуризація школи за етнічно-територіальним принципом відбувається на рівнях національної, регіональної (периферійної, локальної), авторської (індивідуально-педагогічної). На кожному з рівнів в різний спосіб реалізуються функції школи: пізнавальна, комунікативна та дидактична. Пізнавальна функція спрямована на підсумування й осмислення творчого, методичного, педагогічного, пізнавального, виховного досвіду через ство­рення навчальної літератури, репертуарних збірників, самовияв через інтерпретацію і композицію та інші види творчої діяльності. Комунікативна та дидактична функції полягають у відборі та розбудові дидактично виві­реної системи передачі та засвоєння знань, співпраці педагога та учня над етапами підготовки концертних виконань, формуванні у цьому процесі творчої особистості молодого музиканта, вихованні емоційної, художньої, інтелектуальної, технічної та виразової сфер спрямованих на виконавський процес.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectшкола як феноменuk_UA
dc.subjectавторська школаuk_UA
dc.subjectвиконавська школа-
dc.titleДо питань дефініції понять виконавської та авторської школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
journals.vnu.volyn.uaindex.php_art_4_2022_сайт.pdf729,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.