Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3701
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобечко, Оксана Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-15T16:27:45Z | - |
dc.date.available | 2024-09-15T16:27:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бобечко, Оксана Юріївна. Звукозаписи Галини Менкуш як вагомий чинник збереження виконавського мистецтва бандуристів / О. Бобечко // Наук. журнал "Українська музика". - 2024. - № 2. - С. 14-24 | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2224-0926 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3701 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються звукозаписи народної артистки України, бандуристки Галини Менкуш (1944 р. н.), які демонструють її високопрофесійні артистичні здобутки, відтворюють унікальні інтерпретації різнопланової бандурної репертуарної палітри та сприяють актуалізації й популяризації творчості артистки. Мета статті полягає у ґрунтовному дослідженні звукозаписів Г. Менкуш, які відіграють важливу роль у збереженні виконавського мистецтва бандуристів. Наукова новизна полягає в тому, що вивчення зву-козаписів бандуристки в дослідницькому дискурсі здійснюється вперше. Висновки. Завдя-ки непересічній та винятково професійній концертно-виконавській діяльності Г. Менкуш, звукозаписувальна скарбниця бандуристів поповнилася якісними музичними зразками, серед яких автентична музика (традиційні та стилізовані твори), різнохарактерні народні та авторські пісні, музична шевченкіана, духовні жанри, оригінальні та перекладені інстру-ментальні твори (зокрема і великих форм), а також власна музика артистки. Звукозаписи Г. Менкуш, що наповнили довгограючу платівку «Ой крикнула лебедонька» (1986), аудіокасети «Маруся Чурай» (1989), «Наша дума, наша пісня» (1990), «Галина Менкуш» (1990), «Пісні Галини Менкуш» (1996), «Сад любові» (1996), «Євшан-зілля» (2000), компакт-диски «Струни серця мого» (2009), демонструють характерні риси виконавського стилю бандуристки, бездоганне володіння голосом та інструментом, а також її виняткові артистичні здібності. Вони вирізняються якісно підібраним різножанровим та різностильовим репертуа-ром, який містить музично-естетичну та навчально-виховну складові. Звукозаписувальна практика Г. Менкуш, розкриває один з найважливіших компонентів її мистецької діяльно-сті. Вона спрямована на розкриття унікальних виконавських можливостей українського національного інструмента, на його розвиток та пропагування та, щонайважливіше, на збереження й примноження виконавського мистецтва сучасних бандуристів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Галина Менкуш | uk_UA |
dc.subject | виконавське мистецтво бандуристів | - |
dc.subject | мистецька діяльність | - |
dc.subject | звукозаписи | - |
dc.subject | бандурне мистецтво | - |
dc.subject | репертуар | - |
dc.subject | бандуристка | - |
dc.title | Звукозаписи Галини Менкуш як вагомий чинник збереження виконавського мистецтва бандуристів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бобечко О. Звукозаписи Галини Менкуш як вагомий чинник збереження виконавського мистецтва бандуристів.pdf | 388,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.