Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНімилович, Олександра-
dc.date.accessioned2024-09-15T18:42:37Z-
dc.date.available2024-09-15T18:42:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНімилович О. «Три Галицькі танці», ор. 2, Юліуша Зарембського для фортеіано в чотири руки: національна забарвленість циклу. Юліуш Зарембський: збірник статей / Ред. упоряд.: І. Копоть, Д. Шміло. Житомир: ТОВ «Видавничий дім «Бук-Друк», 2024. С. 150-178.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-560-071-9-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3702-
dc.descriptionThe article represents the investigation of the creative work of Polish composer, virtuoso pianist, a pupil of Ferents List – Yuliush Zarembskyi. Born in Ukraine, the composer often referred to folk sources of Ukrainian land, which has become the place of his last home. The article aims at the identifying of the impact and interrelations of Ukrainian and Polish nations in the musical culture as the example of creative works by Yuliush Zarembskyi, who belonged to the most gifted Polish musicians of the late nineteenth century. Analysis of "Three Galician dances" (Polonaises) op. 2 for piano four hands, published in 1880 in Berlin, that demonstrate the transformation method of Ukrainian folk music by Yuliush Zarembskyi, is presented in the article. The cycle is considered, which is based on folklore samples from Galicia, from the collection of V. Zaleskyi – K. Lipinskyi, considering the use of Ukrainian folklore material and its instrumentation for a symphony orchestra by the outstanding Hungarian composer Ferents Liszt and arrangement for solo performance on the piano by the German composer Johannes Doebber.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю творчості польського композитора, піаніста-віртуоза, учня Ференца Ліста – Юліуша Зарембського. Народжений в Україні, композитор часто звертався до фольклорних джерел української землі, яка прихистила його і на вічний спочинок. Стаття ставить за мету виявити впливи і взаємодію українського і польського народів у сфері музичної культури на прикладі творчості Юліуша Зарембського, який належав до найобдарованіших польських музикантів другої половини ХІХ ст. Подається аналіз «Трьох галицьких танців» ор. 2 для фортепіано в чотири руки Ю. Зарембського, опублікованих 1880 року в Берліні, які демонструють спосіб перевтілення Ю. Зарембським української народної музики. Розглядається цикл, в основі якого лежать фольклорні зразки з Галичини, зі збірки В. Залеського – К. Ліпінського, з огляду застосування українського фольклорного матеріалу та інструментування його для симфонічного оркестру видатним угорським композитором Ференцом Лістом та аранжування для сольного виконання на фортепіано німецьким композитором Йоганнесом Доббером.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Бук-Друк"uk_UA
dc.subjectнаціональна специфіка творчостіuk_UA
dc.subjectЮліуш Зарембський-
dc.subjectфортепіанний ансамбль-
dc.subjectукраїнський фольклор-
dc.subject"Три галицькі танці"-
dc.subjectромантична доба-
dc.subjectФеренц Ліст-
dc.subjectЙоганнес Доббер-
dc.subjectінструментування-
dc.subjectаранжування-
dc.title«Три Галицькі танці», ор. 2, Юліуша Зарембського для фортеіано в чотири руки:національна забарвленість циклу.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1___.pdf7,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.