Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуневич, Євгеніяuk_UA
dc.date.accessioned2024-09-17T12:04:48Z-
dc.date.available2024-09-17T12:04:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШуневич Є. Вокальне мистецтво в соціокультурі України ХХІ століття (виконавсько-методичний аспект) / Є. Шуневич // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: «Гельветика», 2020. - Вип. 31. Т. 1. - С. 245-248.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3715-
dc.description.abstractУ статті конструктивно висвітлено ключові аспекти виконавсько-методичного складника вокального мистецтва сьогодення у сфері академічної культури ХХІ століття. Розкривається особливість вокального мистецтва як перманентного музикознавчого аспекту щодо усвідомлення важливості людського голосу-інструменту, здатного торкатися глибин людської душі. Окреслено наукове бачення проблеми крізь призму наукових розвідок Л. Даренської, О. Єрошенко, Т. Ситник і дисертацій О. Матвєєвої, Н. Овчаренко, Г. Панченко, А. Ткачук, які звертають увагу на здобутки у сфері музичного мистецтва та педагогіки й унаочнюють різноплановість феномена, його практичність, методичний складник і новизну феномена. Визначено принципи формування професіонала-вокаліста у реаліях нового тисячоліття: якість звукоутворення та методи реалізації як такі, що впливають на загальний стан опанування виконавською майстерністю; дикція та методи її відпрацювання, розвитку та автосинхронізованого відтворення; мистецтво дихання, аспекти постановки та практичне застосування в індивідуалізації музиканта-вокаліста; фразування голосом та їх відчуття, яке проявляється у майстерності керування власним голосовим апаратом, внутрішніми рецепторами та зовнішніми факторами сприйняття музичної тканини; художній образ як гарантія вдалого підкорення слухацької аудиторії крізь призму перевтілення у процесі виконання твору; сценічний практикум, який розкривається у вмінні подання матеріалу в будь-якій ситуації з мінімум затрат і максимум результату щодо співвідношення психологічних і виконавських особливостей вокаліста; певна співацька установка, яка супроводжується зовнішнім баченням і внутрішнім відчуттям щодо художньо-образного співотворення. Доведено, що вокально-методичне виховання співака-вокаліста у реаліях XXI століття має репродуктивний характер, потужний результат і визнання на національному та міжнародному рівнях. Отже, маємо провідних солістів і педагогів зі світовими іменами, які гордо несуть ім’я української вокальної школи у світі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: «Гельветика»uk_UA
dc.subjectвокалuk_UA
dc.subjectвокальне мистецтвоuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectметодичний і виконавський аспектиuk_UA
dc.titleВокальне мистецтво в соціокультурі україни ххі століття (виконавсько-методичний аспект)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf310,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.