Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриник, Ігор Миронович-
dc.contributor.authorРевть, Алла Борисівна-
dc.date.accessioned2024-09-24T16:15:23Z-
dc.date.available2024-09-24T16:15:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Науковий журнал. Випуск 67. Том 1.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3727-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі мотивації до навчання як вирішального фактора у формуванні компетентностей студентів у системі вищої освіти. Дослідження базується на визначенні впливу зовнішніх та внутрішніх мотиваційних чинників на про фесійний розвиток та академічний успіх студентів. У статті нами здійснено аналіз сучасних підходів до розуміння мотивації в навчанні та визначено ключові аспекти її впливу на формування компетентностей здобувачів вищої освіти. Вивчено психологічні та педагогічні аспекти розвитку мотиваційної сфери студентів закладів вищої освіти. Виокремлення проблем у даній області дало нам змогу виявити суперечності в освітньому процесі закладу вищої освіти та ставленні студентів до навчання. Вказана проблема мотивації в навчанні студентів наразі є актуальною, оскільки вона підкреслює необхідність впровадження нових підходів до організації освітнього процесу, перегляду та удосконалення існуючих методів, форм і засобів навчання у закладах вищої освіти України. Методологія нашого дослідження ґрунтується на використанні теоретичних методів аналізу літературних джерел, а також емпіричних методів, таких як анкетування, опитування та спостереження, для діагностики рівня мотивації та компетентностей студентів закладів вищої освіти. Основні завдання дослідження включають вивчення особливостей мотиваційного фону студентів вищих навчальних закладів, аналіз впливу мотивації на формування професійних та загальних компетентностей, а також розробку рекомендацій щодо опти мізації системи мотиваційної підтримки студентів. Результати дослідження мають важливе значення для педагогічної практики та можуть служити у перспективі підґрунтям для подальших розробок та вдосконалення методів підвищення мотивації та формування компетентностей майбутніх фахівців у системі вищої освітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectакадемічна успішністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсистема вищої освітиuk_UA
dc.titleВПЛИВ МОТИВАЦІЇ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОКuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-1_2024 (short).pdfВПЛИВ МОТИВАЦІЇ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК163,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.