Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3728
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриник, Ірина Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T18:14:07Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T18:14:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гриник, Ірина Ярославівна. Особливості самопрезентації особистості у студентському середовищі / І. Я. Гриник // Проблеми гуманітарних наук. Психологія / редкол.: Надія Скотна, Роман Хавула та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. - 2021. Вип. 49. - С. 51-61. DOI: https://doi.org/10.24919/2312-8437.49.2021. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2312-8437 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3728 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретико-емпіричний аналіз особливостей самопрезентації особистості у студентському середовищі. Подано теоретичний аналіз основних підходів до трактування терміна «самопрезентація особистості». Визначено, що самопрезентація та її засоби є потужним механізмом не лише позитивного першого враження, а й контролем, що чітко відображається в особливостях соціального сприймання індивіда. З՚ясовано вплив самопрезентації на особливості міжособистісного спілкування, соціальне сприймання, формування іміджу особистості у соціальному та віртуальному світі. Підкреслюється, що самопрезентація відіграє значущу роль у формуванні іміджу особистості, який складається з таких основних компонентів, як «зміна зовнішності», освоєння комунікативних технік, самоудосконалення (самоосвіта, самовиховання). Здійснено емпіричне дослідження особливостей самопрезентації у студентської молоді. За результатами кількісного та якісного аналізу отриманих результатів виокремлено фактори і взаємозв՚язки між ними, що є ключовими у самопрезентації особистості. Виявлено високий рівень адаптивності досліджуваних студентів, зокрема, адаптивності як риси особистості, прийняття себе та інших, відчуття емоційного комфорту, прагнення бути у підпорядкуванні та нести відповідальність за власні вчинки. Крім того, зазначено високі показники поваги до себе, свого статусу у групі, а також аутосимпатії, уявлення про себе, як самоцінності. Ставлення інших людей займає високі позиції, і відповідно пов՚язане із вираженою значимістю для суб՚єкта, позитивної думки інших, схвалення вчинків, поглядів, що саме і виступає мотивацією до самопрезентації у молодих людей. Стверджується, що досліджувані студенти сприймають віртуальне середовище як ефективний спосіб самопрезентації, який дає змогу будувати власний образ Я. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | самопрезентація | uk_UA |
dc.subject | самовираження | uk_UA |
dc.subject | саморозкриття | uk_UA |
dc.subject | соціальна перцепція | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.title | Особливості самопрезентації особистості у студентському середовищі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psihologiya-49-2021.pdf | 1,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.