Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриник, Ірина Ярославівна-
dc.date.accessioned2024-09-24T18:14:07Z-
dc.date.available2024-09-24T18:14:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГриник, Ірина Ярославівна. Особливості самопрезентації особистості у студентському середовищі / І. Я. Гриник // Проблеми гуманітарних наук. Психологія / редкол.: Надія Скотна, Роман Хавула та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. - 2021. Вип. 49. - С. 51-61. DOI: https://doi.org/10.24919/2312-8437.49.2021.uk_UA
dc.identifier.issn2312-8437-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретико-емпіричний аналіз особливостей самопрезентації особистості у студентському середовищі. Подано теоретичний аналіз основних підходів до трактування терміна «самопрезентація особистості». Визначено, що самопрезентація та її засоби є потужним механізмом не лише позитивного першого враження, а й контролем, що чітко відображається в особливостях соціального сприймання індивіда. З՚ясовано вплив самопрезентації на особливості міжособистісного спілкування, соціальне сприймання, формування іміджу особистості у соціальному та віртуальному світі. Підкреслюється, що самопрезентація відіграє значущу роль у формуванні іміджу особистості, який складається з таких основних компонентів, як «зміна зовнішності», освоєння комунікативних технік, самоудосконалення (самоосвіта, самовиховання). Здійснено емпіричне дослідження особливостей самопрезентації у студентської молоді. За результатами кількісного та якісного аналізу отриманих результатів виокремлено фактори і взаємозв՚язки між ними, що є ключовими у самопрезентації особистості. Виявлено високий рівень адаптивності досліджуваних студентів, зокрема, адаптивності як риси особистості, прийняття себе та інших, відчуття емоційного комфорту, прагнення бути у підпорядкуванні та нести відповідальність за власні вчинки. Крім того, зазначено високі показники поваги до себе, свого статусу у групі, а також аутосимпатії, уявлення про себе, як самоцінності. Ставлення інших людей займає високі позиції, і відповідно пов՚язане із вираженою значимістю для суб՚єкта, позитивної думки інших, схвалення вчинків, поглядів, що саме і виступає мотивацією до самопрезентації у молодих людей. Стверджується, що досліджувані студенти сприймають віртуальне середовище як ефективний спосіб самопрезентації, який дає змогу будувати власний образ Я.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсамовираженняuk_UA
dc.subjectсаморозкриттяuk_UA
dc.subjectсоціальна перцепціяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.titleОсобливості самопрезентації особистості у студентському середовищіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psihologiya-49-2021.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.