Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриник, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorХавула, Роман Михайлович-
dc.date.accessioned2024-09-24T18:36:32Z-
dc.date.available2024-09-24T18:36:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГриник, Ірина Ярославівна. Теоретичні підходи до проблеми конкурентоспроможної особистості / І. Я. Гриник, Р. М. Хавула // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Випуск 2. - 2022. - C. 14-19.uk_UA
dc.identifier.issn2663-2764-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3730-
dc.description.abstractМета – дослідити сучасний стан розробки проблеми конкурентоспроможності особистості в психологічній науці. Актуальність дослідження зумовлена динамічним розвитком сучасного світу, що потребує висококваліфікованих конкурентоспроможних фахівців, здатних до ефективної діяльності на рівні європейських стандартів. Методи: теоретичний аналіз психологічного феномена конкурентоспроможності, порівняння, син тез та узагальнення сучасних наукових досліджень конкурентоспроможності. Результати. На основі опрацювання фахової психологічної літератури поглиблено розуміння конкурентоспроможності, а також узагальнено і систематизовано наукові підходи зарубіжних та вітчизняних дослідників щодо визначення сутності, основних складових, умов та факторів розвитку конкурентоспроможної особистості. Результати дослідження планується покласти в основу емпіричного дослідження та розробки програми психологічного сприяння розвитку конкурентоспроможності особистості. Висновки. З’ясовано, що конкурентоспроможність особистості визначається ступенем відповідності особистісних якостей і професійних знань, умінь та навичок конкурентоспроможного фахівця об’єктивним вимогам професійної діяльності і соціально-економічним умовам. Автори статті зазначають, що до особистісних компонентів конкурентоспроможного фахівця відносять аксіологічну, когнітивну, проксеологічну і рефлексивну компоненти. У різноманітних концептуальних моделях розвитку конкурентоспроможної особистості розглянуто: як об’єкт розвитку – інтегральні характеристики особисто сті; як фундаментальну умову – перехід на вищий рівень самосвідомості, як рушійні сили – суперечлива єдність Я-діючого, Я-відображеного і Я-творчого; як результат розвитку – творча самореалізація. Виявлений перспективний вектор подальших досліджень означеної проблеми, а саме побудова моделі процесу психологічного супроводу, спрямованого на розвиток конкурентоспроможної особистості.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоздатністьuk_UA
dc.subjectавтономіяuk_UA
dc.subjectмобільністьuk_UA
dc.subjectособистісна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи до проблеми конкурентоспроможної особистостіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-251-PB.pdf2,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.