Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3739
Назва: | Міждисциплінарний підхід у викладанні фахових дисциплін в системі підготовки майбутніх фармацевтів |
Автори: | Лисенко, Наталія |
Ключові слова: | системний підхід переддипломна практика професійна підготовка міждисциплінарний підхід фахові дисципліни підсумкова атестація навчальний процес |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Лисенко, Наталія. Міждисциплінарний підхід у викладанні фахових дисциплін в системі підготовки майбутніх фармацевтів / Н. Лисенко // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 150-156. - Бібліогр. в кінці ст. (13 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито сутність міждисциплінарного підходу в системі підготовки майбутніх бакалаврів спеціальності “Фармація, промислова фармація”. Обґрунтовано, що міждисциплінарний підхід у викладанні фахових дисциплін є важливим з точки зору забезпечення якості фахового вишколу майбутніх спеціалістів практичної фармації. Акцентовано увагу не лише на процесі підготовки фахівців-фармацевтів, а й на використанні міждисциплінарного під-ходу при підготовці випускників до комплексного кваліфікаційного іспиту. За результатами проведеного дослідження окреслено першочергові завдання, які становлять організаційно-педагогічну основу фахової підготовки майбутніх фармацевтів на засадах міждисциплінарного підходу. Наголошено на необхідності розроблення адекватних форм і методів стимулювання студентів до самостійної роботи як невідʼємної складової підготовки фахівців фармацевтичної галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3739 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
276116-Текст статті-637164-1-10-20230331.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.