Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазаренко, Лариса-
dc.date.accessioned2021-12-13T09:22:16Z-
dc.date.available2021-12-13T09:22:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛазаренко, Лариса. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі формування професійної іншомовної компетентності бакалаврів / Л. Лазаренко. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 63-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/373-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічні умови використання активних методів навчання у межах викладання курсу англійської мови у закладах вищої освіти. Викладено результати аналізу поняття “педагогічні умови”. Обґрунтовано комплекс умов, за яких використання активних методів набуває найбільшої ефективності. До таких умов віднесено: створення сприятливого освітнього середовища, атмосфери успіху, сприяння самореалізації студентів; моделювання реальних іншомовних ситуацій життєвого й професійного спілкування; створення позитивної мотивації до оволодіння англійською мовою; побудова навчального процесу на засадах особистісно-діяльнісного підходу; спрямованість форм і методів навчання на поетапне оволодіння іншомовним матеріалом.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleПедагогічні умови використання активних методів навчання у процесі формування професійної іншомовної компетентності бакалаврівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128970-Лариса Лазаренко-275998-1-10-20180419.pdf237,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.