Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгупов, Василь-
dc.contributor.authorПлохута, Ігор-
dc.date.accessioned2024-09-26T07:24:53Z-
dc.date.available2024-09-26T07:24:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯгупов, Василь. Обгрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки / В. Ягупов, І. Плохута // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст. (27 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3740-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки – розвиток у них мотивації діагностувальної діяльності як майбутнього субʼєкта науково-педагогічної діяльності; педагогічне моделювання розвитку діагностувальної компетентності у майбутніх докторів філософії; розроблення авторської методики розвитку діагностувальної компетентності у майбутніх докторів філософії у процесі освітньо-наукової підготовки (спецкурс “Розвиток діагностувальної компетентність у майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовки”).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectмайбутні доктора філософіїuk_UA
dc.subjectдіагностувала компетентністьuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.titleОбгрунтування педагогічних умов розвитку діагностувальної компетентності майбутніх докторів філософії в процесі освітньо-наукової підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275316-Текст статті-637141-1-10-20230331.pdf592,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.