Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3746
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михальська, Світлана | - |
dc.contributor.author | Опалюк, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-26T11:15:22Z | - |
dc.date.available | 2024-09-26T11:15:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Михальська, Світлана. Погляди майбутніх спеціальних педагогів на підготовку учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя / С. Михальська, Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3746 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження поглядів майбутніх спеціальних педагогів на проблему підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя та народження дітей. Розглянуто окремі аспекти здійснення цієї підготовки, зокрема: формування уявлень про сімʼю, роль батьків та участь фахівців спеціальної освіти. Встановлено, що,незважаючи на переважно позитивне ставлення та розуміння значення здійснення підготовки до самостійного сімейного життя учнів з інтелектуальними порушеннями, у здобувачів вищої освіти бракує знань про методичні аспекти реалізації цього напряму роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | учні з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.subject | майбутні спеціальні педагоги | uk_UA |
dc.subject | підготовка до самостійного сімейного життя | uk_UA |
dc.title | Погляди майбутніх спеціальних педагогів на підготовку учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
275313-Текст статті-637143-1-10-20230331.pdf | 538,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.