Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальська, Світлана-
dc.contributor.authorОпалюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-09-26T11:15:22Z-
dc.date.available2024-09-26T11:15:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихальська, Світлана. Погляди майбутніх спеціальних педагогів на підготовку учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя / С. Михальська, Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3746-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження поглядів майбутніх спеціальних педагогів на проблему підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життя та народження дітей. Розглянуто окремі аспекти здійснення цієї підготовки, зокрема: формування уявлень про сімʼю, роль батьків та участь фахівців спеціальної освіти. Встановлено, що,незважаючи на переважно позитивне ставлення та розуміння значення здійснення підготовки до самостійного сімейного життя учнів з інтелектуальними порушеннями, у здобувачів вищої освіти бракує знань про методичні аспекти реалізації цього напряму роботи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучні з інтелектуальними порушеннямиuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectмайбутні спеціальні педагогиuk_UA
dc.subjectпідготовка до самостійного сімейного життяuk_UA
dc.titleПогляди майбутніх спеціальних педагогів на підготовку учнів з інтелектуальними порушеннями до самостійного сімейного життяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275313-Текст статті-637143-1-10-20230331.pdf538,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.