Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатенко, Тамара-
dc.date.accessioned2024-09-26T12:09:38Z-
dc.date.available2024-09-26T12:09:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГнатенко, Тамара. Система завдань для моделювання професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій / Т. Гнатенко // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 156-160. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751-
dc.description.abstractДоведено важливість формування системи завдань для побудови моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Визначено ключові завдання для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Зʼясовано сутність професійної успішності студента в сучасних умовах розвитку. Схарактеризовано основний зміст завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. На теоретичному рівні представлено систему завдань для формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій. Встановлено основну мету формування моделі професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологій.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстуденти-фармацевтиuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectсистема завданьuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectпрофесійна успішністьuk_UA
dc.titleСистема завдань для моделювання професійної успішності студентів-фармацевтів засобами інтерактивних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276113-Текст статті-637165-1-10-20230331.pdf737,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.